понеделник, 30 март 2020 г.

3 ГОДИНИ ПО-КЪСНО!

Здравей!

Радвам се, че попадна на този пост 😊

Едва ли помниш коя съм и какъв е този блог изобщо!?

Може би някога преди години си попаднал на някоя от моите публикации. Претърпях много промени в личен план последните години и някак си блога остана на заден план. НО 😊 се завръщам с нови сили, просто на друго място!!! 😊

Ако се интересуваш от:

  • Здравословен живот

  • Хранене

  • Спорт

  • Книги/филми

  • Красота

    • Поезия/изкуство 

    • иии рандом размисли от живота ми

    Значи трябва да посетиш, а защо и да не последваш/или да се абонираш в новия ми блог!

    Реших да  започна всичко на ново, в нов блог и нови вдъхновения, защото искам да засягам повече теми от живота, а не да се фокусирам само върху книги. И все пак те продължават да ми бъдат страст, така че ще присъстват често и в новия блог! Много се надявам и в настоящето да има хора, които все още посещават и следят блогове, за мен би било удоволствие да пиша за вас и да си комуникираме отново! Вече по-сериозно ще го карам, качвам три пъти седмично 😊

    Линк към блога - цъкни тук  😊

    Ако случайно си стигнал до тук и си прочел и си разбрал за новото ми местенце (блога), бих се радвала да отговориш на няколко/или някои от въпросите, в коментар тук или в инстаграма ми > radina_19/radinaip!

    1) Какви теми от живота те интересуват най-много?

    2) Какви теми, засегнати в пост би прочел с най-голям интерес?

    3) Коя визия на блог ти харесва повече тази (1) или тази (2)? 

    4) Блог само на тема книги или блог, на всякакви теми от живота?

    5) Четеш ли редовно блог постове или предпочиташ видеа или други източници?

    Много бих се радвала на мнението ти в коментар тук, в другия блог или в моя инста профил!

    Благодаря ти че отне от времето си, за да прочетеш!😊

    Надявам, се че ще погледнеш блога ми и ако ти хареса ще го следиш! Пожелавам ти много усмихнат ден/вечер и stayhome  😊😊😊 ,до скоро!

     

Няма коментари:

Публикуване на коментар