вторник, 10 януари 2017 г.

Книжни цели за 2017

Привет!

Може би закъснях малко с описването на книжните си цели за предстоящата година, но както всички знаем ,,По-добре късно, отколкото никога" , нали!? :) Та днешния пост съм посветила именно на тези цели, които всички си поставяме в началото на годината, едни в работата, други в учението, а трети в книжното си увлечение.

Приятно четене! ;)

  • На първо място искам да поставя като цел за 2017 ДА ЧЕТА
    ПОВЕЧЕ
    .
Напоследък съм много заета в личен план и някак книгите се изместиха от списъка ми с приоритети, което смятам за голяма грешка и искам непременно да поправя. Освен това обаче бях попаднала и в една ,,книжна дупка" или още ,,книжен махмурлук"- период, в който нямате достатъчно мотивация да четете и нищо не ви грабва достатъчно, за да го излекувате (скоро ще споделя с вас как аз успях да се измъкна от този ужасен период). Та искам през новата година без да си давам определена бройка, както обикновено правя с книги, които да прочета, защото така някак в стимула си да успея да достигна желаната бройка, губя най-приятното от четенето или принципно не успявам да я достигна. 
  • Да чета повече книги на АНГЛИЙСКИ ЕЗИК.
Освен, че така ще подобря знанията и уменията си в използването на езика, би ми било и много интересно макар и по-бавно да разбирам  дадена история възпроизведена на английски :) :).
  • Да чета книги от ВСИЧКИ ЖАНРОВЕ.
Винаги съм била зарибена по романтични и фантастични истории, искам обаче да пробвам да чета книги от непознати за мен жанрове или такива, които просто чета по-рядко :) и да разнообразявам повече в това. Просто като си харесам определен жанр и КРАЙ за мен само той съществува, определено съм му вярна!!! :) 
  • Да чета книгите без да следя точно ДО КОЯ СТРАНИЦА СЪМ СТИГНАЛА.
Имам изключително лошия и до някъде странен навик да следя постоянно до коя страница съм стигнала, което вместо да ме успокоява или мотивира ме кара да се напрягам и понякога да се чувствам странно ,,как още съм  тук" :) , това изключително много ме дразни и трябва да го променя някак :) Интересен факт, е че съм споделяла за този свой навик при четене с една приятелка, която за рожденият ми ден ми подари книга, на която беше задраскала номера на всяка страничка и честно казано помогна :)
  • Да чета каквито книги искам, независимо от ДЪЛЖИНАТА ИМ
Често ми се случва да харесам  книга, която като чели е твърде дълга за моите възможности и се притеснявам, че може да не успея да прочета или да я прелистя, за да видя края и(само аз ли съм го правила?)  ноо това ще се промени, ОБЕЩАВАМ СИ. 
  • Да си направя профил в GOODREADS.
Аз ли съм единствената четяша, която не използва това приложение ако и вие сте така вдигнете ръка точно сега :) , хмм защо ли не виждам гора от ръце :( , а защо толкова ли е полезно и интересно това приложение, бих се радвала да чуя вашето мнение? :) 
  • Да ПРЕПРОЧИТАМ  КНИГИ.
И сега го правя, но рядко. Дори нямам обяснение за това, може би искам просто да чета повече нови книги и да не се връщам към минала история, която вътре в мен вече съм преживяла по един  или друг начин (особено ако е нещо тъжно, няма начин да го препрочета дори да ми е харесало много, знам няма логика........ :) :) :) ) Понякога не ми е и толкова интересно като знам как се развиват действията.
  • Да чета и да открия повече БЪЛГАРСКИ АВТОРИ.
Напоследък попадам на много добри български автори, не смятам, че са за подценяване :) Да подкрепяме и оценяваме и нашето все пак :) 
  • Да съм по-АКТИВНА тук.
Искам да качвам повече, защото много обичам да пиша и единствената пречка да го  правя принципно е свободното ВРЕМЕТО, което често липсва е ежедневието мивсе пак смятам, че колкото и да сме заети трябва да отделяме достатъчно време и на нещата, които ни правят щастливи и обичаме :). Та за 2017 си пожелавам и поставям като главна цел да бъда по-активна тук и да усъвършенствам писането и разработването в блога :)

Благодаря за вниманието и до скоро ;)




4 коментара:

  1. Хей, страхотни цели си си поставила, дано да се справиш! За goodreads определено е много полезно приложение. На мен ми харесва това, че мога да чета много мнения и ревюта за различни книги на различни езици. Също така и е супер полезно с това, че си имаш различни " рафтчета" с книготе, които четеш сега, и които искаш да четеш, определено всичко ти е под ръка, така че направи си. ❤

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Много благодаря за съвета :) , определено ще го последвам <3 Успех и с твоите книжни цели ❤

      Изтриване
  2. Поставила си си страхотни цели и ти пожелавам да изпълниш всяка от тях! Но спокойно и аз нямам профил в goodreads. Някак никога не съм разбирала какво точно да правя в това приложение и предпочитам да следя книгите си на око.
    Очаквам следващият ти пости! :3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаряяя! ❤ Аз ги следя в едно тефтерче и пак ми е удобно и лесно.Успех и с твоите книжни цели ;)

      Изтриване