неделя, 1 януари 2017 г.

Day and Night Book Tag

Реших първият таг за тази година да бъде точно този, защото ми се стори много интересен и различен, въпреки че не съм тагната от никой. Надявам се да четете с интерес, приятно четене :) 

  • Кога четеш повече, през деня или през нощта? 

Определено чета повече през деня. Винаги нося книга със себе си и във всеки удобен момент я разтварям и се впускам в приключенията на историята. Въпреки, че често не ми остава време и се налага да чета вечер предпочитам да чета през деня, когато съм по-ведра, а вечер преуморена и изтощена от деня някак предпочитам да си почина и поспя под топлата завивка :) Често обаче чета и вечер,а през почивните дни се е случвало да чета до много късно :)
  • Има ли книги, които са променили начина ви на виждане?
Определено чета по-скоро разтоварващи книги, но напоследък интереса ми се прехвърли към по ,,тежки", романтични, драматични книги (а дори и филми). Има една книга, която очаквах да не харесам, но в крайна сметка се превърна в една от любимите ми истории, а именно ,,Вината в нашите звезди" (изгледах и филма, който не бих казала, че е по-добър от книгата, но пак ме очарова). Историята е изключително завладяваща и се съмнявам, че има някой, който не е чувал за любовната и драматична история на момиче, което е принудено да живее с болест, която се очертава да я преследва до края на дните и, книгата обаче не бих казала, че е негативна или пък чак толкова тъжна, защото автора пресъздава на пръв поглед мрачната ситуация по един по лек начин, някак показва, че ако не се отказваме от живота заради изпитанията, които ни предоставя той можем да бъдем щастливи дори белязани с тежка диагноза. Препоръчвам на всички, които за пропуснали по една или друга причина да прочетат или изгледат тази историята да го направят възможно най-скоро, определено силна, вдъхновяваща и завладяваща история.
  • YA – да или не?
Твърдо да! Този жанр има освен много почитатели, така и доста които не го харесват, но аз стоя твърдо зад него и съм сигурна, че всеки ценител на литературата би го харесал стига да попадне на правилното четиво от жанра. :) 
  • Има ли герои, които смяташ, че е възможно да са истински?
Смятам, че всеки читател си представя по един или друг начин, как героите от книги и филми биха могли да изглеждат реално и да бъдат истински. А и е толкова хубаво, когато се влюбиш в герой от книга и тайничко се надяваш някъде там да съществува човек с подобен характер, външен вид... ;) всякакви хора има затова не се отказвайте да търсите.
  • Даваш ли книгите си на заем?
Да, но само и единствено на хора, на които мога да разчитам, защото много държа на всяка страничка и не бих преживяла загуба на такава :). 
  • Миришеш ли книгите си?
Признавам честно, да! Дори не знам защо, просто се е превърнало в навик.
  • Не всеки харесва книгите, това добре ли е или не?
Разбира се че не е проблем, всеки е отделна личност, всеки има свои интересни и увлечения. Бих се радвала ако повече хора четат, освен че е толкова интересно и завладяващо е и полезно, обогатява речника ти, развива въображението и какво ли още не, мисля че има само и единствено+плюсове+:)
  • Държа книгите ми винаги да изглеждат добре, или пък не. Ти от кой тип си?
Определено изключително много държа на поддръжката на книгите си, когато видя подгънато крайче на книга нещо вътре в мен се преобръща просто едно чувство на..... не мога да го опиша, ужасно е. Споделяла съм за това си чувство с приятели и много от тях не го разбират, други даже ми се смеят :) :) :) , но факт за мен книгата е нещо изключително ценно и държа то да изглежда добре, приемам го направо като живо същество, а определено искам да се чувства добре (не, не преувеличавам) тук сигурно много от вас ме помислиха за ..... :) , но факттттттт
  • Господи, имам прекалено много книги! Вярно или грешно?
Каквото и да си говорим книгите никога не са ми достатъчни, винаги искам още и още, наскоро разчистих рафтовете си като подарих доста книги на приятели и близки и сега сякаш колекцията ми стана миниатюрна, но запълването и вече стартира :) 
  • Някога случвало ли ти се е да си съсипеш книгата, ако да как?
Ако трябва да съм честна при мен това се случва рядко, както вече разбрахте ги пазя много, но все пак имало е и ,,фатални" случки. Разливала съм чай и вода върху една и съща книга :( , късмет или съдба инцидента се случи точно върху книга, която бях получила два пъти като подарък, защото всички знаеха, че много я искам и втората бройка поне не пострада :) Голям късмет, а? :) 
  • Предпочиташ да четеш на тишина или не…с други думи, четеш ли, докато тренираш?
В началото имах голям проблем да чета, когато има шум или хора около мен, пречеха ми изключително много и не можех да се съсредоточа нито за миг, но с времето ми и натрупания опит като читател успях да се науча да се абстрахирам от шума, въпреки това предпочитам да чета накъде сама или поне да не е много шумно. :)

Благодаря за отнетото внимание и до скоро :) <3 <3 <3

2 коментара:

  1. Много интересни отговори. Аз също обожавам да чета този тип "тежки" романтични истории, не знам защо просто ме влекат. И също като теб в началото ми беше много трудно да чета когато има шум около мен, но с времето и разпалената любов и интерес към книгите човек се научава. ❤

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че отговорите ни съвпадат и че поста ти е допаднал :) гуш ;) <3 Ако имаш някоя от въпросните нааши ,,тежки"романтични книги,която би ми препоръчала много бих се радвала,защото съм в процес на търсене.

    ОтговорИзтриване