неделя, 1 януари 2017 г.

ЗАВРЪЩАНЕТО

Новото начало!!!

Здравейте и добре дошли много след последната ми публикация и честита Нова година.Нека 2017г. бъде изпълнена само с положителни емоции и хубави моменти,нека през предстоящата година сбъднем всички наши мечти и преоткрием себе си.
Харесва ли ви новото лого? :) 

Какво за бога се случва с мен и къде бях през изминалите 5 месеца,какво ще става с блога?

Нека започна първо с поредното извинение, предполагам вече дори не помните коя съм и какво правя тук, но всъщност истината, е че през изминалите 5 месеца ,в които не качвах нищо нито тук, нито в страничката си във фейзбук беше, че минах през период на много промени и проблеми, които възпрепятстваха всичко, което бях планирала за блога и като цяло за моето книжно увлечение.Също през тези месеци нямах никакво време да чета и книгите, които минаха през ръцете ми се броят едва на пръстите на две :( , но по-важното е че въпросният ,,тежък" период премина и съм тук с нови сили да се върна към книжния изпълнен по спомени с толкова интересни страсти и преживявания,че няма как да оставя просто зад гърба си :) Благодаря на всички, които по един или друг начин се свързаха с мен и се интересуваха от това къде за бога съм и защо и как се ,,изпарих" от мрежата, именно те ми дадоха нови сили и вдъхновение да се върна към всичко това. Стига толкова размишления и оплакванки, тук съм с нови сили :) , а всичко лошо остава зад гърба ми :) 

Изненада!!!

Днешния пост както се и досещате няма да е нещо интересно или особено, но за да започнем новата година, а и завръщането ми положително и подобаващо  реших да направя мини Giveaway или да подаря на един от вас нещо малко, но наистина от сърце :) . Подаръчетата ще оставя в тайна като изненада за победителя, но както следва ще са книги и аксесоари към тях , силно се надявам да се харесат на късметлията :) :)  :)
Условията за участие са лесни и бързи за изпълнение:
-Да последвате блога ми от бутона ,,следене" в ляво (срещу вас) на екранчето
-Да коментирате този пост, като отговорите на следния въпрос >>> Коя беше най-запомнящата книга, която сте прочели през изминалата година? :) или ми го напишете на лично съобщение във фейзбук страницата ми (към блога) :) 
-Да харесата фейзбук страничката ми (пожелание) , а ето и линк към нея > > > > > > > > > > >> > https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BC%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%87%D0%B8-603992279778690/  , в която също ще бъда активна.
Срокът за участие в играта е от 01/01/2017г. до 31/01/2017г. (включително) :) А победителят ще бъде изтеглен на 01/02/2017г. :) във фейзбук страничката :) :) :) 
         Успех на всички!!!
Планът за блога е да качвам ново постче всяка неделя :), често обаче обещавам, че ще качвам и по-често :) от веднъж седмично :) , а в страничката ще съм редовна всеки ден :) 
Мисля, че уточнихме всичко по организацията и се надявам да има хора чакащи нови постчета, идеи за такива също бих се радвала да споделите с мен :) 
Благодаря за отнетото внимание,пожелавам усмихнат ден и успешна нова година :) на всички, прегръщам ви! <3 <3 <3 
Социалните ми мрежи за връзка с мен:
 Radinaip/radina_19
Radina Pramatarova/Книгите през моите очи

До следващата неделя ;) 

10 коментара:

  1. Честита Нова година! И добре дошла отново в блог пространството ! Моята най - запомняща се книга е "Крадецът на книги" от Маркъс Зюсак. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за участието, успех! :) Все отлагам прочитането и но скоро ще стигна и до нея :)

      Изтриване
  2. Честита нова година!
    Книгата, която беше най - запомняща се за мен през тази година беше "Завещанието" от Кристен Ашли. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за участието! :) Чела съм я и наистина е невероятна книжка <3

      Изтриване
  3. Хей, добре дошла отново сред блогърксите среди! ❤
    Радвам се, че тежкият ти период е преминал, дано не ти се случва повече. Моят отговор на въпроса ти е "Ние, лъжците" .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за участието и милите думи. :) Успех!

      Изтриване
  4. Радвам се, че се завърна! Следях блога ти с интерес!
    А относно най-запомнящата се книга, която прочетох през 2016, моят отговор несъмнено е '' Алена кралица ''.

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря за участието, успех! :) Прегръдки ;)

    ОтговорИзтриване
  6. Честито завръщане! Най-запомнящата се книга,която прочетох през 2016, е '' Разбий ме '' на Тахере Мафи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря за участието :) , впрочем планирала съм да прочета тази книга скоро. :)

      Изтриване