четвъртък, 4 август 2016 г.

#4 Book tag >Властелинът на книгите

Привет!

Сигурно всички се чудите,,уау как така качваш нещо?",защото сигурно сте забелязали (въпреки,че се надявах да не сте),че ме нямаше цял месец.Нямам право да се извинявам,но въпреки това причината да ме нямаше толкова дълго беше именно,че бях на почивка,обиколих няколко невероятни места и посетих свои роднини из България ;) ,не ви предупредих просто,защото всичко се случи твърде бързо,неочаквано и непланирано,но това на страна важното,е че вече съм тук и че съм подготвила много нови неща за блога,надявам се всички да пожънат успех и да ви се харесат максимално.

За днес съм ви приготвила едно адски интересно и различно тагче ,на което попаднах в канала на една страхотна влогърка (също и създателка на тага) ,а именно Ariel Bissett ето и линк към нейното видео > https://www.youtube.com/watch?v=DLRJx1d36sQ Тагът е разпределен в 7 категории/въпроси на които с радост ще отговоря в следващите редове!

Приятно четене ;) 

1.Книга,която би накарал всеки да прочете .
Това е толкова труден избор,все едно да избирам любимата си книга,все едно да избирам между децата си и все пак с много чуденки реших това да е:
>,,Крадецът на книги" 
2.Част от направата на книгата,която ти би променил/премахнал.
За отговорът на този въпрос майка ми ми даде идея и смятам,че е изключително права,а именно ДДС-то,защоооооооо?
3.Автор,който би искал да пише всички книги.
Холи Блек
Просто ще ги изброя,защото са твърде много:
>Касандра Клеър
>Холи Блек
>Джон Грийн
>Ник Арнолд 
Хора,на които искрено се възхищавам,и не само! :)
Джон Грийн
 
4.Книга,която бихте занесли в
,,книжното мазе",за да освободите място за нова,по-добра.

Тук отговора ми отново ще бъде лесен и то не толкова заради самата книга,а просто,защото това не е моят жанр,не е моята книга исках просто да пробвам нещо различно,но уви опита неуспешен :( ,говоря за ,,БЗМЦ апокалипсис " от Майкъл Грант странно описание на книга,но с една дума твърде ,,студена" книга за моето нежно,романтично сърчице!
5.Художник,който да илюстрира всички корици.
Въпреки,че колкото и да си повтаряме ,,не съди книгата по корицата" все пак до някъде всички го правим,нали?Та така и аз обръщам доста внимание на корицата,но все пак ако не смятам,че самата книга ще ми допадне не бих я взела само заради смайващата корица,въпреки че трябва да си призная ,првила съм го :( shame"".Та въпреки,че обръщам голямо внимание и на кориците не забелязвам много и не съм се интересувала до момента кои за бога правят тези неустоими за едно книжно плъхче корици.Затова отговора на въпроса остава отворен за мен,докато не се поинтересувам повече и не се запозная с това по-отблизо,за да отговоря.Би ми било интересно да ми споделите кои са вашите любими илюстратори
6.Лице на литературен герой,което би сложил на парите.
Още когато прочетох въпроса се сетих за може би един от най-неподходящите образи за поставяне на банкнота,но все пак смятам,че историята му е завладяла и все още завладява
малки и големи,всеки е чувал за него,всеки знае историята му.ХАРИ! Хари Потър!!! Той е ,,дете" ,но именно на парите поставят образи на хора,които са постигнали нещо,дали са нещо!
Хари (или по-скоро автора му,но да вземем образа на героя,защото ни питат за литературен герой) е дал много на книжното общество,та затова смятам,че той е напълно достоен за тази чест и привилегия :0
7.Книга на #2016 година от до момента прочетените.
Тук отново бих отговорила,както и на 1-ят въпрос,но за да не се повтарям,а и като имаме в предвид,че избора ми е голям ще кажа ,,Парченца от нашия живот" на Хелън Дънбар.Тзи книга ми хареса много,мисля излезе и на английски и на български през 2016 година,така че е точния отговор на последния въпрос от тага.
Надявам се той ви е харесал или по-конкретно моите отговори!
:) >>>>>>>>>>>>>>НОВ ПОСТ ВСЯКА НЕДЕЛЯ!<<<<<<<<<<<<<<< :) 
Естествено винаги,когато имам възможност ще качвам и в други дни ;) Благодаря на тези от вас,които ми писаха и ме питаха кога ще се появя пак и отново извинявам се!!!

За да получавате известия за нови постове и новини от мен може да ме последвате на бутона в ляво на екрана 
Линк към фейсбук групата➡➡➡https://www.facebook.com/groups/749601291842443/?fref=ts ↔

Линк към фейсбук страничката към блога➡➡➡https://www.facebook.com/%D0%9A%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7-%D0%BC%D0%BE%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BE%D1%87%D0%B8-603992279778690/?skip_nax_wizard=true в нея съм по-активна и се надявам да я харесате,споделите и следите <3

Очаквам ви там!

Социалните ми мрежи за връзка с мен:↙↙↙


↪instagram↔Fluffy Bunny\radina_19
↪facebook↔Радина Праматарова
↪musical.ly↔@radi324\bookmu скоро

                                      Благодаря за отнетото внимание и до следващия пост,прегръдки :) и усмихнало ЛЯТО!

Не забравяйте усмивките си<<<<<< 


<3           <3           <3           <3           <3            <3          <3           <3          <3          <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар