петък, 8 април 2016 г.

Пролет с книжка в ръка!♥

♥♥♥Посрещни пролетта с книга!♥♥♥

Привет!
Пролетта е в разцвета си,а аз се чудя каква ли  публикация би била подходяща за сезона.
Има хиляди пролетни тагове,но реших да не стартирам блога само с тагчета,а да разнообразя!
С този пост стартирам първият такъв на тема ,,Прочети ме в рамките на месец" (знам името не е особено оригинално,но в бъдеще може да го променя,стига ума ми да роди нещо по-добро).
Какво представлява и за какво ще ви говоря?
Ще ви представям книгите,които се намират на книжното ми рафтче с такива,които съм предвидила да прочета в предстоящият месец.Ще обсъдим тях и в края на всеки месец ще кажа по нещо малко за всяка от тях.Тъй като много от книгите,които чета взимам от библиотека,в края на месеца ще разбирате мнението ми и за тях.
Книгите за месец Април:
Първата книжка,която искам да прочета и,с която
ще започна е четвъртата от поредицата за ,,Изборът".Бях споменала,че ме разочароваха втората и третата но с радост искам да кажа,че резюмето на четвъртата ме впечатли и смятам,че тя би била моята любимка,така че нямам търпение да излезе и 6-та,защото дочух,че 5-та е нещо като допълнително издание и продължението предстои.
 Продължаваме с втората книга на ,,Стъкленият
мечот Виктория Айвярд,влюбих се в първата и нямам търпение за втората
Много ми харесва авторката и затова чета всичко от нея!!!!!♥♥♥


Следващата книжка е от писателката
Кат Кроули и е под името ,,Graffiti MOON" странно различна книга.Сега я чета и се обърквам от последователността на действията и начина,по който са описани.Някак книгата е много различна,но все още се чудя дали в добрия смисъл на думата!
Следва една поредица,с която ще учудя повечето от
вас,че все още не съм прочела.Става въпрос за ,,Хари Потър"да това е поредицата за,която се срамувам,че все още не съм прочела(всъшност съм прочела само 1,2 и 3книга,но много ми харесва)нямам търпение да довърша поредицата и да вникна и аз в невероятните приключения на едно на пръв поглед обикновено момче и неговите приятели!
Следващата книга,която искам да прочета,но все още нямам в себе си(но планирам да си купя тези дни)въпреки това смятам,че ще е много интересна и подходяща за момента от годината,който ще ни напомня и за летните топли и слънчеви дни.Името и е ,,Перфектна химия" Симон Елкелес

Имам запланувани още много книги за този месец,но споделям само някои,а и доста от тези,които ми предстои да прочета взимам от библиотека така че за тях ще чуете в края на всеки месец.O:-) 
♥Благодаря ви,че бяхте с мен и в този пост!♥
Ако имате въпроси към мен,с удоволствие ще се радвам ако ги зададете в коментарите(било то,градивна критика,мнение,каквото ви хрумне.
За връзка с мен освен там може да ме последвате и в:
↪instagram↔Fluffy Bunny\radina_19
↪facebook↔Радина Праматарова\facebook-страница към блога,скоро
↪musical.ly↔@radi324\bookmu ще имам скоро
Реших,че вкрая на всяка публикация ще ви задавам един въпрос на всякаква тематика на,който можете да ми отговорите в коментарите или в,някоя от социалните мрежи,които описах по-горе.
❇Днешният е:❇
Кои са книгите,които смятате да прочетете тази пролет?
(може да ми давате идеи за нови публикации от всякакъв тип или идеи на кои книги да направя ревю)
Може да ме последвате в блога,за да получавате известия за нови постове от мен!!!♥
Очаквайте нов пост от мен всяка седмица,а понякога както и в случая много по на често!!!
Прегръщам ви и до следващата публикация!
♥.        ♥.         ♥.        ♥.        ♥.       ♥.         ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар