четвъртък, 5 май 2016 г.

#2 | The TBR Book Tag

#2 |The TBR Book Tag

Привет!

Току-що видях,че са ме тагнали за пръв път да направя таг и той е TBR Book Tag,за което съм много щастлива и затова ще го направя още сега!!!
1.Как и къде следите вашата купчина с книги за четене?
Попринцип използвам приложението (сайта)
,,Goodreads",където отбелязвам това,което смятам да прочета,но имам и тефтерче,в което пиша само за:книги-идеи за публикации,прочетени книги,предстоящи да прочета книжки и всичко за тях като цяло.Препоръчвам на всеки,който е малко скаран с организацията да направи същото!
2. Повечето ви книги за четене са на хартиен носител или в електронен формат?
Предпочитам книгите на хартиен носител,за да почувствам книгата и да я усетя по-дълбоко в себе си,но съм чела и електронни!
3.Как определяте коя да е следващата книга за четене?
Попринцип тя бе определена според настроението ми,но също и ако са ми я препоръчали или ме е грабнала!
4. Посочете книга, която стои най-дълго в списъка ви за четене.
Хмм,интересен въпрос,дори не съм се замисляла!
Ще кажа поредица,а именно,,Реликвите на смъртните",толкова много се говори за нея и то винаги хубави неща,и все не я започвам.

5. Книга, която наскоро сте добавили в списъка си за четене?
Хмм,та е малко странна и ако трябва да съм честна
смятам,че не е моята и нама да ми хареса напълно.Все пак това е БЗМЦ Апокалипсис от 
6. Книга, която сте добавили в списъка си за четене, заради красивата корица?
За отговора на тази върпрос не
се и замислям,а именно книжката ,,Girl online" на Зоуи Съг!Която ми хареса и определено ще прочета втората,перфектна е за момичета.↔
7. Книга от списъка ти за четене, която не планираш да прочетеш?
Тук имам няколко отговора,но да речем ,,Слушай" на Сара Десен.Чела съм нейната книга ,,На път" и ми допадна,започнах ,,Слушай" и ме разочарова адски много,изобщо май не е моята книга.Ако сте я чели моля мнение за нея,да знам има ли смисъл.Някой от вас ако я иска мога да му я изпратя,да ми пише! ♥ 
***
8. Непубликувана книга, чиято поява очакваш?
Оооо,толкова за много!!!♥
Но много се вълнувам за издаването на третата книжка (от поредицата,чието име не знам,но името на първата книга е ,,Алена кралица",за която имам и ревю в блога)!!!

***
9. Книга от списъка ти за четене, която всеки ти препоръчва?
Ами да кажем ,,Перфектна химия",която всъшност и наскоро започнах!
***
10. Книга от списъка ти за четене, която всички са прочели, само ти не?
,,Свят на колела" от Брайни Колинс!Хората около мен са я чели и все казват,че е различна и завладяващо,зимна история събрана в 567странички!Но победителят за отговор на въпроса е естествено цялата поредица за Хари Потър,просто не съм чела всички книги,какво пък толкова.
11. Книга от списъка ти за четене, която умираш да прочетеш?
Те за адски много,как да избера?
,,Град от кости" от Касандра Клеър моя любима авторка.,,Изпитът на съвестта" Браян Стайс мисля,че се казваше автора,който пък е невероятен млад автор с хитови книги за възрастни и тийнейджъри!От него също искам много да прочета ,,Секунда от теб" фвнтъзи\романтична\забавна и завладяваща книга,която немога да открия на български затова ще прочета на английски възможно най-скоро.
12. Колко книги за четене сте си отбелязали в Goodreads?
Проверявам веднага!
Уау, цели 326книги,които ще прочета вероятно само в мечтите си!
13.Кого ще тагнеш?
Тагвам всекиго,който има желание да направи тага!
Не съм сигурна обаче дали хората,които ще тагна са направили тага :) просто пробвайте!Те са:

  • Paris love
  • Lubaccbooks(Люба)
  • mybooksaremypassion(Антонио Борисов,нов блогър,с който наскоро се сближих) :)
  • Book and coffe(Габи)
♥ УСПЕХ! ♥
БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО!
♥.         ♥.         ♥.         ♥.         ♥
Социалните ми мрежи за връзка с мен:↙↙↙
↪instagram↔Fluffy Bunny\radina_19
↪facebook↔Радина Праматарова\facebook-страница към блога,скоро
↪musical.ly↔@radi324\bookmu ще имам скоро

✴✳✴ДНЕШНИЯТ ВЪПРОС✴✳✴
Как бихте отговорили вие на 11въпрос от този таг,любопитно ми е?
Може да ми отговорите в коментарите или в някоя от социалните мрежи!
Прегръщам ви и до следващата публикация!
♥. 

3 коментара: