събота, 18 юни 2016 г.

#3 Book Tag > Как чета?

За начало ви дължа едно ГОЛЯМО извинение за това,че изчезнах и бях във ваканция от всички социални мрежи като цяло (освен facebook,естествено :) ) ,защото ми предстояха изпити и след тях все още големи решения ,съдбоносни и изключително важни за следващите 4-5 години от живота ми ;) ,те още са в процес на извършване,но за моя радост почти стигнах края!

ЛЯТОО Е!Очакват ни нови приключения и невероятни летни емоции,за които нямам търпение!Вече ще имам повече време да общувам с вас и да споделям повече постове тук,както и съответно да чета повече..... <3 Очаквайте по нещо ново от мен всяка седмица!!!!!!!!!!!!!!!! 

Днес без да съм тагната да направя тага реших да отговоря на въпросите в него,казва се >>>>>>>>  ,,Как чета?" и в него са събрани най-общо,важните и интересни поне според мен въпроси ,чиито отговори бих искала да чуя и от всеки от вас,така че нека всички се чувстват тагнати ;) <3

А сега нека преминем и към въпросите и моите отговори на тях.ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ!

1.Имаш ли специално място вкъщи за четене ?Да,обичам да чета на леглото си,на диванче,на място с добра светлина ,до прозорец,но си имам едно любимо,то всъщност е като ,,мини диванче" с много възглавнички,в които се гушкам и отново е на място с добро осветление (както разбрахте това е важно за мен),обичам уюта и държа на него каквото и да правя,особено когато чета.А кое е вашето? 
2.Kнигоразделител или обикновен лист хартия:
Тук отговорът ми ще бъде кратък,ясен и честен,книгоразделител! 

3.Можеш ли да спреш да четеш по всяко време или трябва да спреш на определена страница, глава, част и т.н?
Всъщност това е въпрос доста подходящ за мен,защото си мисля,че съм единствената ,която изпитва нужда да довърши страницата,на която е преди да затвори книгата и ,за да не се бъркам точно до коя съм (особено ако чета повече книги наведнъж) използвам НСС книгоразделител със стрелкички от двете си лица (страни) ,които да ми показват до коя страничка съм ТОЧНО.

4.Ядеш ли или пиеш ли нещо докато четеш?
Попринцип докато чета не обичам да хапвам нещо,защото искам максимално да се вплета в историята и да си представя всичко,концентрация 100% от това се нуждая докато чета,но въпреки това често хапвам ядки,пия чайче(,защото съм леко маниачка на тема чай,но това е друг въпрос :) :) ) така че препоръчвам и вие да го правите ако не се разсейвате твърде много ;) 

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия ?
Да,мога ,но не ми е любимо!Както и по-горе споменах искам 100-то процентова концентрация и ума ми просто да е в книгата и в нищо друго.Ако слушам някоя хубава,любима песен ще започна да танцувам или пея(танците са ми в кръвта,мое хоби ,за което мисля,че не съм споменавала,от 7години вече го практикувам и не смятам да спирам :) <3 ).Да гледам телевизия и да чета,хмм по скоро не :( 

6.Една книга в даден момент или няколко на веднъж: 
Харесва ми да съм концентрирана върху една история,един жанр,едни герои,но чета по няколко книги едновременно ,обичам разнообразието,а и ако някоя ми доскучае в дадени моменти хващам друга,въпреки това не оставям книги недовършени ;) 

7.Четеш вкъщи или навсякъде ?
Чета буквално навсякъде.В чантата ми или направо в ръка винаги има книга ,когато чакам нещо(някой),на лекар (зъболекар),на вън дори сама обичам да обикалям Бургаските улички и да си почивам и сядам на някоя пейчица с книга и чай в ръка (все пак обичам да гледам филми :) :) ) Но главно вкъщи!

8.Четене на глас, или наум? 
Е,една тайничка>понякога ,когато съм сама обичам да чета на глас като преправям гласа си според героите,които казват дадени реплики(или поне на такива каквито си ги представям аз-строг,мил,лигав,развален :) ) Но главно чета наум :) <3 

9.Четеш ли всичко или пропускаш страници ?
Кратко и ясно,чета ВСИЧКО!
Никога не пропускам страници ,смисъла се губи ,а и мога да пропусна някъде,където всъщност да се случи нещо съществено важно за развитието на действията.

10.Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова ?
НИКОГА!
Мразя намачкания вид на всичко,дрехи,корици,страници,картони,всичкоо.Винаги се старая всички книга в колекцията ми да изглеждат като нови (хмм,не винаги се получава,но шанс) 

11.Пишеш ли в книгите си:
Не,понякога само с молив или маркери(В леки цветове) подчертавам любими цитати,но от скоро го правя по различен начин ако искате да разберете как пишете!Но,когато подарявам книга винаги пиша,че е от мен и пожелания или мисъл,цитат,дата,година и т.н.,за да си спомни някой ден този човек за мен отново ,понякога с молив! 

Ами тага приключи :( ,но съвсем скоро ще имам една изненада за вас,за да разберете първи каква е и от кога ще бъде ме последвайте в социалните мрежи описани по-долу,както и тук в блога  на бутона в ляво ;) 
Съжалявам ако тага е станал малко скучен,нямаше и никакви снимчици :( ,но ще ми простите :) за цялата тази пауза,също ще се реванширам  ,все пак искрено се надявам да ви е бил интересен и вие да отговорите на въпросите ако имате такъв пост моля да го споделите с мен в коментарите :) <3 

Може да ме последвате и намерите тук:
↪instagram↔Fluffy Bunny\radina_19
↪facebook↔Радина Праматарова\facebook-страница към блога,скоро
↪musical.ly↔@radi324\bookmu ще имам скоро
Благодаря за отнетото внимание и до следващия пост,целувки :) 
и усмихнало ЛЯТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Не забравяйте усмивките си<<<<<<

<3           <3           <3           <3           <3            <3          <3           <3          <3          <3

Няма коментари:

Публикуване на коментар