вторник, 26 април 2016 г.

#2Ревю:Гондолата на времето-Ева Фьолер

Привет!
Днес най-сетне дойде времето,в което ще направя дългоочакваното ревю на първата книга от трилогията ,,Пътуване във времето".
Първо искам изключително много да благодаря на издателството за възможността да прочета книгата и за това,че ми я изпратиха и се отнесоха адски професионално.
Приятно четене!
Смайваща книга,смайваща история един
Българска корица↖
умопомръчаващ свят!
Информация за книгата:
Издателство:,,Ибис"
Жанр:Романтична/забавна/магична
Страници:372стр.
Цена:13.90лв
Година на издаване:2015г.
Сайт за поръчка:http://www.ciela.com/knigi/hudozhestvena-literatura/savremenni-romani/gondolata-na-vremeto-kn-1-patuvane-vav-vremeto.html

Резюме:

Седемнайсетгодишната Ана прекарва лятната си ваканция въвВенеция. По време на една от разходките си из града вниманието й е привлечено от червена гондола. Странно. Не са ли всички гондоли във Венеция черни? Когато няколко дни по-късно Ана посещава известната Историческа регата, в навалицата е бутната във водата и е спасена от изключително чаровно младо момче, което я издърпва в... червената гондола. И преди Ана да успее да слезе и да се върне обратно на кея, изведнъж въздухът около нея започва да трепти и светът пред очите й изчезва...Когато идва отново на себе си, Ана разбира, че годината е 1499-а. Не й остава нищо друго освен да се справи със ситуацията, в която се е озовала. Но всеки един ден е истинско изпитание – без козметика, без топла вода и медикаменти и най-вече без връзка с интернет и любимия й айпод. Междувременно Ана търси начин да се върне обратно в настоящето и докато се опитва да разреши загадката около пътуването си във времето, непрестанно попада на Себастиано, мистериозното момче от гондолата. Скоро тя разбира, че озоваването й в миналото всъщност съвсем не е случайно...Пресъздавайки прекрасно живота във Венеция през XV век, подправена с романтика и поднесена с изключително чувство за хумор, историята ще ви завладее от първата страница и ще задържи интереса ви до последната.

ЗА ХОРАТА,КОИТО НЕ СА ПРОЧЕЛИ КНИГАТА:↕
На първ поглед главната героиня Ана е едно леко разглезено момиче,за което айпода е по-важен от всичко и е свикнала на лукс.Има предрасъдъци към хора с наднормено тегло,но когато се озовава в 1499-та година преоткрива различен свят,в който лукса се възприема различно и като цяло липсва.Принудена изцяло да се съобразява и приспособява сама към живота в миналото,Ана минава през трудни моменти и много различни навици,които трябва да промени.
Книгата не е разделена на глави, а на четири части,което лично мен не ме обърква и нямам проблем с това.Писателката е успяла да събере в тези почти 400странички една необятна история,която завладява всеки читател вълнуващ се от фентъзи светове и на пръв поглед невъзможни неща за реалността ни.Харесва ми и това,че книгата ни научава на любопитни исторически знания като с някои от тях не бях добре запозната,но за радост вече с помощ от Ева Фьолер добавих знания.
Харесва ми изключително много и,че книгата е съвкупност от романтика,смях,фентъзи приключения и мистичност,което я прави завладяваща.От много време търсих четиво,което да ме накара да се замисля и да го запомня,Гондолата на времето успя.
Реших в това резюме обаче да не разказвам и дори да не загатвам повече за действията случващи се в книжката за хората,които все още не са я прочели,а най-общо да разкажа.Ако все пак искате да дам повече информация за книгата и историята погледната от моите очи ще очаквам да ми пишете в коментарите.Ако имате такова желание ще го направя възможно най-скоро.

Давам на книгата 4/5звезди не,защото не заслужава 5,а защото има и по-добри на тази тематика.Въпреки всичко е една силно завладяваща книжка,която ще ви одведе там,където светът не е пълен само с шоколадови фонтани и лъскави витрини.

Повече за историята и мнението ми:
↪facebook↔Радина Праматарова\facebook-страница към блога,скоро
↪musical.ly↔@radi324\bookmus ще имам скоро
Реших,че вкрая на всяка публикация ще ви задавам един въпрос на всякаква тематика на,който можете да ми отговорите в коментарите или в,някоя от социалните мрежи,които описах по-горе.
✴Днешният✴


Ако имате въпроси към мен,с удоволствие ще се радвам ако ги зададете в коментарите(било то,градивна критика,мнение,каквото ви хрумне.
За връзка с мен освен там може да ме последвате и намерите в:
↪instagram↔Fluffy Bunny\radina_19
Какво мислите за книгата и прочели ли сте я вече,за да знам дали да направи подробното ревю за историята?
(може да ми давате идеи за нови публикации от всякакъв тип или идеи на кои книги да направя ревю)
Може да ме последвате в блога,за да получавате известия за нови постове от мен!!!♥
Очаквайте нов пост всяка седмица!
Предстоящи ревюта:
  • Перфектна химия на Симон Елкелес
  • Поли.лош и полудив от Сали Грийн
Тези три книги също ми бяха изпратени от издателство Ибис и Сиела,затова предстои в следващите дни да ги ревюирам,а вие за коя от тях искате първо ревю?

Прегръщам ви и до следващата публикация!
   ✴.         ♥.         ✳.         ✴.         ♥.         ✳          ❇

Няма коментари:

Публикуване на коментар